عباس انصاریفرد به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت
کد خبر: ۳۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.به گزارش ایسنا، عباس انصاریفرد که چند روزی به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستانهای تهران بستری بود، صبح امروز (چهارشنبه) با وخامت حالش دار فانی را وداع گفت.
عباس انصاریفرد طی سالهای ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲، ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ و ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین