دپوی داروی رمدسیور توسط معاون یک بیمارستان در تهران
کد خبر: ۳۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

ایلنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده معاون خاطی یک بیمارستان که اقدام به دپوی داروی رمدسیور کرده بود، جهت رسیدگی به دادسرای تهران ارجاع شد.حجتالاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده معاون خاطی یک بیمارستان که اقدام به دپوی داروی رمدسیور کرده بود، جهت رسیدگی به دادسرای تهران ارجاع شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین