نوبت واکسن به ۴۵ سالهها رسید / سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۵۵ به قبل باز شد
کد خبر: ۳۲۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

ایرنا: سامانه ثبتنام تزریق واکسن کرونا salamat.gov.ir برای افراد ۴۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۵ و قبل) باز شد.همچنین افراد ۳۵ تا ۴۴ سال (متولدین ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۵) که ساکن استانهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاههای بهداشت پرونده سلامت دارند میتوانند از طریق همین سامانه ثبتنام و نوبت تزریق واکسن دریافت کنند.
به زودی این سامانه برای دانشجویان و طلاب سراسر کشور باز خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین