|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۴۶

واکنش رسول جعفریان، مورخ و استاد دانشگاه، به اخراج دکتر بیژن عبدالکریمی از دانشگاه آزاد

کد خبر: ۳۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰


 رسول جعفریان، مورخ و استاد دانشگاه، در توئیتی به اخراج دکتر بیژن عبدالکریمی از دانشگاه آزاد واکنش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ وی در این باره نوشت:  اگر قرار بود کسی را از دانشگاه آزاد مرخص کنند، جناب آقای ولایتی بود که با آن سابقه در نگارش آثار عجیب در باره تمدن اسلامی، آن هم در رشته ای که تخصص ندارند، هم علم را به سخره گرفتند، هم تمدن اسلامی را. کافی است نقدهایی را که بر ایشان منتشر شد ببینید.

گفتنی است که بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال روز گذشته حکم اخراج خود را از این دانشگاه دریافت کرد. در حکم اخراج این استاد دانشگاه، دلیل اخراج دفاع از نظام سلطنتی پهلوی ذکر شده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین