|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۰

فرماندار رومشکان درباره قتل دختر ۱۶ ساله: همسر این خانم به قتل اعتراف کرد

کد خبر: ۳۲۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

صدا و سیما: فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل خانم ۱۶ ساله در شهر ولی عصر بخش سوری این شهرستان خبر داد.

دستیاری گفت: در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف همسر مقتول به قتل همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

فرماندار شهرستان رومشکان افزود: فرد قاتل هم اکنون در بازداشت است.

وی از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیروهای قضایی خبر داد و گفت: به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود.

این حادثه هفتم شهریور ماه رخ داده بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین