مهدویکیا رسما سرمربی تیم ملی امید شد
کد خبر: ۳۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

مهدی مهدویکیا رسما به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و حکم خود را از شهابالدین عزیزی خاذم رییس فدراسیون فوتبال دریافت کرد.به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی کیا پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی امید، با ورود به ایران در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد و با شهابالدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون دیدار کرد. طی این دیدار مهدوی کیا حکم سرمربیگری تیم ملی امید را از عزیزی خادم دریافت کرد. ضمن آن که مقرر شد مهدی مهدوی کیا به عنوان مشاور فنی فدراسیون فوتبال در امور فعالیت کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین