سفیر انگلیس در تهران: از سریال گاندو ۲ بسیار لذت میبرم
کد خبر: ۳۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰

سایمون شرکلیف سفیر جدید انگلیس در تهران در توییتی از رضایت خود از سریال گاندو 2 نوشت.وی در توئیتی در این باره نوشت: به هرحال، من از سریال گاندو 2 بسیار لذت می برم...
گفتنی است که سریال گاندو ۲ درحالی که نیمه کاره مانده بود در نهایت پس از برگزاری انتخابات، شبکه سه سیما پخش گاندو را از سر گرفت و بنا شد تا این سریال از ابتدا پخش شود و در ادامه هم قسمتهای جدید روی آنتن برود.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین