یک نماینده مجلس در واکنش به تصاویر منتشر شده از اوین: باید با ماموران خاطی برخورد شود
کد خبر: ۳۲۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: زندان، محلی برای مجرم پروری نیست بلکه محل تربیت است.محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: "بایستی با زندانیان با کرامت رفتار شود، زندان برای مجرم پروری نیست بلکه کانون تربیت است . لازم است مسئولین امر ضمن برخورد با خاطیان واقعه اخیر ، گزارش آن را ارائه دهند.
وی در انتهای توئیت خود از هشتگ زندان اوین استفاده کرد."
گفتنی است چندی پیش انتشار تصاویری از داخل زندان اوین و رفتار خشونت آمیز مامورین با زندانی، منجر به واکنش های گسترده در فضای مجازی شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین