تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز
کد خبر: ۳۲۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیهای اعلام کرد: "با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز، بیماران مبتلا به کرونا جهت پیگیری درمان خود میتوانند به سایر بیمارستانهای پذیرنده کرونا با اولویت نزدیکترین مرکز درمانی به محل سکونت خود مراجعه کنند.
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز از بیماران خواست که به سایر بیمارستانها مراجعه کنند.به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیهای اعلام کرد: "با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز، بیماران مبتلا به کرونا جهت پیگیری درمان خود میتوانند به سایر بیمارستانهای پذیرنده کرونا با اولویت نزدیکترین مرکز درمانی به محل سکونت خود مراجعه کنند.
در حال حاضر تمام بیمارستانهای اهواز به جز سه بیمارستان بقایی ۲، سوانح و سوختگی و سلامت اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا میکنند."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین