سعید آذری از فولاد خداحافظی کرد
کد خبر: ۳۲۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود رسماً از این باشگاه خداحافظی و جداییاش از این مجموعه را اعلام کرد.آذری که در این متن اشاره به ناراحتیها و بی حرمتیهایی کرده که ظاهراً در حقش صورت گرفته اعلام کرد به زودی توضیحات بیشتری در این رابطه خواهد داد.
فولاد خوزستان به تازگی توانسته قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین