مهران مدیری از بیمارستان مرخص شد
کد خبر: ۳۲۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
مدیری در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونی «دورهمی» و همچنین بازی در سریال «خاتون» بود و از سه روز پیش با بروز علائم بیماری تحت درمان قرار گرفته بود اما در نهایت روز گذشته راهی بیمارستان شد و به همین دلیل تولید برنامه «دورهمی» فعلا متوقف شد.

ایلنا: مهران مدیرى که روز گذشته (جمعه هشتم مرداد ماه) به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا نوع دلتا با نظر پزشکان در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده بود، با بهبود شرایط و حال عمومیاش، بعدازظهر امروز شنبه 9 مردادماه با صلاحدید پزشکان ترخیص شد تا مابقى درمان در منزل انجام گیرد.مدیری در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونی «دورهمی» و همچنین بازی در سریال «خاتون» بود و از سه روز پیش با بروز علائم بیماری تحت درمان قرار گرفته بود اما در نهایت روز گذشته راهی بیمارستان شد و به همین دلیل تولید برنامه «دورهمی» فعلا متوقف شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین