واکنش کیمیا علیزاده به حملات مجریان تلویزیون
کد خبر: ۳۲۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کیمیا علیزاده در صفحه شخصی اینستاگرامش، با قدردانی از حمایتهای طرفداران خود، به ناهید کیانی خسته نباشید گفت و موضع مجری و گزارشگرهای صداوسیما علیه خود را «جریانسازی غیراخلاقی» عنوان کرد.

X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین