المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛ کیمیا علیزاده باخت و برای کسب مدال برنز به دیدار ردهبندی رفت / ناهید کیانی حذف شد
کد خبر: ۳۲۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

ایسنا: با شکست کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد.در ادامه رقابتهای تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان در نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم زنان به مصاف تاتیانا مینینا از روسیه رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
با این حساب ناهید کیانی که در دور نخست از علیزاده شکست خورده بود، دیگر فرصتی برای حضور در گروه شانس مجدد نخواهد داشت و از دور مسابقات کنار رفت. اگر علیزاده فینالیست میشد، کیانی هم میتوانست برای کسب مدال برنز تلاش کند که این اتفاق رخ نداد تا تنها نماینده زن تکواندوی ایران از مسابقات المپیک توکیو حذف شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین