ملی پوش والیبال از بیمارستان مرخص شد
کد خبر: ۳۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
دچار سانحه شدند که خوشبختانه حال آنها وخیم نیست.

پوریا فیاضی به طور سرپایی مورد معالجه قرار گرفت و "مهتا محمدی" همسر وی امروز پس از بررسیهای پزشکی مربوط از بیمارستان پارسیان (سعادت آباد) مرخص شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین