دستیار وزیر خارجه: ۳/۱ میلیون دُز واکسن در چند روز آینده وارد کشور میشود
کد خبر: ۳۲۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

«رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ خبر خوبِ واکسن نوشت: در ادامه تلاش همکاران و کمک وزارت بهداشت و بانک مرکزی، سه محموله واکسن وارد میشود.مدیرکل آسیا و اقیانوسیه افزود: امروز و همچنین یکشنبه بعد جمعا حدود ۲/۲ میلیون دُز از چین وارد میشود (مجموعا ۱۰/۸۵ میلیون دُز از چین وارد شده).
زبیب ادامه داد: فردا جمعه یک میلیون دُز آسترازنکا از ژاپن و همچنین ۱/۹میلیون دُز باقیمانده این محموله هم به زودی وارد میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین