فراخوان ثبتنام بالای ۵۰ سالهها برای واکسیناسیون در خوزستان
کد خبر: ۳۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیهای اعلام کرد: "کلیه هماستانیهای بالای ۵۰ سال خوزستانی، جهت تزریق واکسن کرونا در سامانه Salamat.gov.ir ثبتنام کنند.
زمان و مکان مراجعه برای تزریق واکسن به این افراد پیامک خواهد شد."