ادعای وزیر جنگ اسرائیل: در سالهای اخیر، تعداد حملات سایبری ایران به سیستمهای کامپیوتری تل آویو افزایش یافته / پیام ما روشن است؛ تهدید علیه شهروندانمان را تحمل نمیکنیم
کد خبر: ۳۲۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

ایلنا: وزیر جنگ اسرائیل به بیان ادعاهایی بیاساس علیه ایران پرداخت.به گزارش جروزالمپست، بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل گفت: "در سالهای اخیر، تعداد حملاتی که توسط عناصر خارجی، از جمله ایران و شرکتهای وابسته به آن برای دستیابی به سیستمهای کامپیوتری اسرائیل صورت گرفته است، افزایش یافته است"
وی اظهار داشت: "پیام ما روشن است - چه موشک باشد و چه حمله سایبری، ما تهدیدها برای شهروندان اسرائیل را تحمل نخواهیم کرد."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین