ستاد کرونا: تا چند هفته دیگر ۱۷ میلیون دز واکسن به دستمان میرسد
کد خبر: ۳۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کلاب هاوس اعلام کرد که تا چند هفته دیگر ۱۷ میلیون واکسن توزیع میشود و در مجموع ۸.۵میلیون نفر واکسینه میشود.علیرضا رییسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا و معاون وزیر بهداشت نسبت به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد: حدود ۱۳ میلیون دوز واکسن تاکنون دست ما رسیده که توزیع کردیم.
وی افزود: تا چند هفته دیگر و تا دوم مرداد حدود سه میلیون آسترازنکاو یک و نیم میلیون سینوفارم به دستمان میرسد و سر جمع ۱۷ میلیون واکسن توزیع میشود و در مجموع ۸.۵میلیون نفر واکسینه میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین