احضار خاطیان دعوای شدید در لیگ یک به کمیته انضباطی
کد خبر: ۳۲۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
افراد دخیل در درگیریهای دیدار شاهین بوشهر و استقلال ملاثانی به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
به گزارش ایسنا، در هفته پایانی لیگ دسته یک (آزادگان) و در پایان مسابقه تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی میان بازیکنان و عوامل دو تیم درگیری شدیدی شکل گرفت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «باتوجه به دعوا و درگیری شدید رخ داده در دیدار شاهین بوشهر و استقلال ملاثانی، افراد خاطی و دخیل در این درگیری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهت ادای توضیحات در جلسه مورخ چهارم مرداد احضار شدند.»
به گزارش ایسنا، در هفته پایانی لیگ دسته یک (آزادگان) و در پایان مسابقه تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی میان بازیکنان و عوامل دو تیم درگیری شدیدی شکل گرفت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «باتوجه به دعوا و درگیری شدید رخ داده در دیدار شاهین بوشهر و استقلال ملاثانی، افراد خاطی و دخیل در این درگیری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهت ادای توضیحات در جلسه مورخ چهارم مرداد احضار شدند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین