سخنگوی دولت:ادارات تهران و البرز از سهشنبه این هفته تا یکشنبه هفتهآینده تعطیل شد
کد خبر: ۳۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
سخنگوی دولت اضافه کرد: بنابر این مصوبه تردد از این استانها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.

علی ربیعی با اعلام این خبر گفت: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته (فردا) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سخنگوی دولت اضافه کرد: بنابر این مصوبه تردد از این استانها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.
ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین