|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۹

پرسپولیس به محرومیت گل‌محمدی اعتراض کرد

کد خبر: ۳۲۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

باشگاه پرسپولیس نسبت به محرومیت سرمربی تیمش به کمیته استیناف اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی صدور حکم محرومیت برای یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، این باشگاه درخواست استیناف خود بابت آرای کمیته انضباطی را در سریع‌ترین زمان ممکن، به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند.

یحیی گل‌محمدی در پی اعتراض به داور در دیدار برابر آلومینیوم اراک یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین