ویدیو/ فغانی: با ۵٠٠٠تومان نتوانستم آدامس بخرم
کد خبر: ۳۲۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
علیرضا فغانی در برنامهای تلویزیونی گفت: دستمزد داوران در استرالیا متناسب با تورم آنجا است، من وقتی به ایران برگشتم میخواستم آدامس بخرم و یک ۵ هزارتومانی در آوردم که فروشنده گفت ۳۰ تومان!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
