عبداللهی: مجیدی به موقع همهچیز را میگوید
کد خبر: ۳۲۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

سرپرست تیم فوتبال استقلال میگوید، فرهاد مجیدی به موقع درباره مشکلات این تیم صحبت میکند.به گزارش ایسنا، نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۶ اظهار کرد: مدیران استقلال حتی به استادیوم هم نیامدند. اینها اصلا نمیآیند. فقط آقای نامداری بود.
او در پاسخ به این پرسش که آیا به اعضای تیم بابت برد در داربی پاداش پرداخت شد هم گفت: الان پاداش ندادند.
سرپرست استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی بعد از بازی گفته است که صحبتهای زیادی دارد بیان کرد: او به موقع صحبت میکند و همهچیز را میگوید.
عبداللهی درباره اینکه فرشید اسماعیلی گفته خیلیها میخواهند استقلال را زمین بزنند هم توضیح داد: هرکسی نظرش را میگوید و نظرش هم محترم است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین