سفارت امارات در اسرائیل رسماََ افتتاح شد
کد خبر: ۳۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

فارس: سفارت امارات عربی متحده در تلآویو امروز (چهارشنبه) طی مراسمی رسماََ افتتاح شد.در این مراسم، جمعی از مقامهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم حضور داشتند.
هرتزوگ و «محمد آل خاجه» سفیر امارات در فلسطین اشغالی، طی مراسم افتتاح این سفارتخانه بر لزوم افزایش روابط ابوظبی و تلآویو تاکید کردند.
آل خاجه در اظهاراتی که رنگ و بوی بیاعتنایی به آرمان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان داشت، ادعا کرد: «مأموریت [دیپلماتیک] ما، الگویی برای حل مناقشات و صلح خواهد بود».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین