حسام الدین آشنا: توییتر و فیسبوک به علت قوانین تحریمی آمریکا نمی تواند با ایران کار کنند / تهران به علت الزامات امنیتی این دو پلتفرم را فیلتر کرده
کد خبر: ۳۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

وی در این باره نوشت:
توییتر و فیسبوک به علت قوانین تحریمی آمریکا نمی تواند با ایران کار کنند.
ایران هم به علت الزامات امنیتی توییتر و فیسبوک را فیلتر کرده است.
تجربه کار با تلگرام نشان داد مشکل در میزان علاقه و توان یک کشور به اعمال حاکمیت و روال های داخلی بر پلتفرم های جهانی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
