|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۸

حسام الدین آشنا: ‏توییتر و فیسبوک به علت قوانین تحریمی آمریکا نمی تواند با ایران کار کنند / تهران به علت الزامات امنیتی این دو پلتفرم را فیلتر کرده

کد خبر: ۳۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

حسام الدین آشنا در توئیتی از دلایل فیلتر شدن توییتر و فیسبوک توضیحاتی داد.

وی در این باره نوشت:

توییتر و فیسبوک به علت قوانین تحریمی آمریکا نمی تواند با ایران کار کنند.

ایران هم به علت الزامات امنیتی توییتر و فیسبوک را فیلتر کرده است.

تجربه کار با تلگرام نشان داد مشکل در میزان علاقه و توان یک کشور به اعمال حاکمیت و روال های داخلی بر پلتفرم های جهانی است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین