نماینده زاهدان: دائما درباره سیستان و بلوچستان دروغ می گویند و آمارهای غلط میدهند؛ اعتراض هم که میکنیم، هتاکی میکنند / آقای وزیر بهداشت! مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید
کد خبر: ۳۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی نسبت به حواشی جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حضور وزیر بهداشت واکنش نشان داد.فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:
« دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می گویند. آمارهای غلط از تعداد جانباختگان میدهند. تجهیزات و بیمارستان نداریم، میگویند تختها خالی است.
اعتراض هم که میکنیم، هتاکی میکنند.
مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت!
(نمونهای از دروغهای #وزیر_هتاک)»
شب گذشته برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حواشی همراه بود. در این نشست که به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد، درگیری لفظی شدید و توهین آمیزی میان سعید نمکی وزیر بهداشت و فداحسین مالکی نماینده زاهدان صورت گرفت که انتشار این صحبت ها واکنش های بسیاری را به همراه داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین