نمکی علت دلخوری خود از نماینده مجلس را اعلام کرد
کد خبر: ۳۲۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
در جلسه مذکور و درگیری لفظی شدید و توهینآمیز میان این دو، مالکی از عواقب حقوقی و قضایی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن میگوید که نمکی هم در پاسخ میگوید «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...».

وزیر بهداشت پس از آن عصبانیت عجیب و حمله لفظی علیه نماینده زاهدان کلیک کنید، علت دلخوری از فداحسین مالکی را درخواستهای این نماینده مجلس عنوان کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید نمکی وزیر بهداشت روز گذشته در نشست خود در زاهدان پس از درگیری لفظی با فداحسین مالکی نماینده این شهر گفت: مالکی (نماینده زاهدان در مجلس) میخواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم. من آدم این کارها نیستم.
در جلسه مذکور و درگیری لفظی شدید و توهینآمیز میان این دو، مالکی از عواقب حقوقی و قضایی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن میگوید که نمکی هم در پاسخ میگوید «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین