فریدون شهبازیان به زودی از بیمارستان مرخص می شود
کد خبر: ۳۲۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵
فریدون شهبازیان پیشتر در فروردین ماه در حین ضبط موسیقی یک سریال، از دو ناحیه دست راست و لگن دچار شکستگی استخوان شد و ۲۱ فروردین زیر تیغ جراحی رفت.

فریدون شهبازیان ـ آهنگساز و رهبر ارکستر ـ که مدتی است در بیمارستان بستری است، با بهبود شرایط جسمی اش، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.به گزارش ایسنا، این هنرمند که از ابتدای هفته به علت فشار خون بالا در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شده بود، با بهبود شرایط جسمی اش، در ادامه به بخش منتقل شد و بر اساس آنچه در حساب اینستاگرام این هنرمند که توسط دختر او شیوا شهبازیان اداره میشود، اعلام شده، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.
فریدون شهبازیان پیشتر در فروردین ماه در حین ضبط موسیقی یک سریال، از دو ناحیه دست راست و لگن دچار شکستگی استخوان شد و ۲۱ فروردین زیر تیغ جراحی رفت.
او که پس از انصراف از رهبری ارکستر ملی ایران در اسفند ۹۸، بیشتر زمانش را به آهنگسازی گذرانده بود، در اوایل امسال به صورت فشرده مشغول ساخت موسیقی تیتراژ سریال ماه رمضانی «یاور» برای پخش از شبکه سه سیما بود.
فریدون شهبازیان از اواسط دههٔ ۵۰ ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرد. پس از انقلاب اسلامی شهبازیان بیشتر تمرکز خود را بر ساخت موسیقی متن فیلمها و سریالهای تلویزیونی معطوف کرد که البته سهم فیلمها به مراتب بیش از سریالهاست.
ساخت موسیقی سریالهایی همچون کلاه پهلوی، بخش چهار جراحی، باغ گیلاس، آوای فاخته، باران عشق، بازگشت به خانه و معصومیت از دست رفته در کارنامه هنری این آهنگساز دیده میشود.
فریدون شهبازیان از اواسط دههٔ ۵۰ ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرد. پس از انقلاب اسلامی شهبازیان بیشتر تمرکز خود را بر ساخت موسیقی متن فیلمها و سریالهای تلویزیونی معطوف کرد که البته سهم فیلمها به مراتب بیش از سریالهاست.
ساخت موسیقی سریالهایی همچون کلاه پهلوی، بخش چهار جراحی، باغ گیلاس، آوای فاخته، باران عشق، بازگشت به خانه و معصومیت از دست رفته در کارنامه هنری این آهنگساز دیده میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین