ادعای یک مقام وزارت خارجه عربستان: غنیسازی ۶۰ درصدی توسط ایران نشانگر "تهدیدی رو به رشد" است / این اقدامات مانع از شکلگیری توافق جامع هستهای میشود
کد خبر: ۳۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

ایسنا: یک مقام عربستان سعودی نسبت به آن چه که "فعالیتهای هستهای رو به افزایش" ایران میخواند، ابراز نگرانی کرد.به گزارش رویترز، یک مقام وزارت خارجه عربستان روز جمعه نسبت به فعالیتهای هستهای رو به افزایش ایران که به ادعای وی امنیت منطقهای به خطر میاندازد، ابراز نگرانی کرد.
وی گفت: ریاض به شدت نگران سرعت گرفتن برنامههای هستهای ایران و توسعه تواناییهای این کشور است.
وی اقدام ایران مبنی بر تولید اورانیوم غنیسازی شده با خلوص ۶۰ درصد و اورانیوم فلزی با خلوص ۲۰ درصد را نشانگر "تهدیدی رو به رشد" خواند.
این مقام سعودی افزود که این اقدامات مانع از شکلگیری "توافق جامع هستهای میشود که امنیت و ثبات منطقهای را تضمین کند".
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین