وزیر خارجه هند: پیام شخصی از سوی نخستوزیر را تقدیم رئیسی کردم / از بیانات او درخصوص دهلی استقبال میکنم
کد خبر: ۳۲۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

وزیر خارجه هند که به تهران سفر کرده است در توییتی محور دیدارهای خود با همتای ایران و رئیسجمهور منتخب کشورمان را تشریح کرد.سوبرانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند روز چهارشنبه در توییتی نوشت: از رئیسجمهور منتخب، سید ابراهیم رئیسی برای خوشآمدگویی بزرگوارانهاش متشکرم. پیامی شخصی از سوی نخستوزیر نارندرا مودی را تقدیم کردم. از بیانات گرم وی درخصوص هند استقبال میکنم. عمیقا به تعهد وی برای تقویت روابط دوجانبه و گسترش همکاری درخصوص مسائل منطقهای و جهانی احترام میگذارم.
وی در توییت دیگری با اشاره به دیدارش با وزیر امور خارجه کشورمان هم نوشت: همیشه خوشآمدگویی گرمی از سوی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران دریافت میکنم. ما گفتوگوهای مفیدی درخصوص مسائل منطقهای و جهانی داشتیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین