سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:تصمیم ایران برای غنیسازی ۲۰ درصدی تاسف آور است / این اقدام تاثیری در مذاکرات وین به سود ایران نخواهد داشت
کد خبر: ۳۲۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش اخیر آژانس بینالمللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران قصد دارد تولید فلز اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را برای تأمین سوخت رآکتور تهران آغاز کند، این اقدام ایران را «تأسفآور» خواند.«ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا سهشنبه شب به وقت تهران در یک نشست خبری در واکنش به گزارش رویترز اعلام کرده است: بیانیه ایران مبنی بر قصد خود برای استفاده از فلز اورانیوم غنی شده 20٪ اقدامی تاسف آور است
وی افزود: این اقدام تاثیری در مذاکرات وین به سود ایران نخواهد داشت.
رویترز نیز از بیانیه سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه خبر داد که در این باره ابراز نگرانی کرده اند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین