فقط ۲ میلیون نفر دوز دوم واکسن را زدند
کد خبر: ۳۲۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

گزارش های روزانه وزارت بهداشت نشان میدهد که روند تزریق واکسن کرونا در کشور همچنان به کندی پیش می رود.مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۵۷۶ نفر دوز اول واکسن کرونا را زدهاند.
بر اساس همین گزارش، دو میلیون و ۱۷ هزار و ۸۰۹ نفر نیز دوز دوم را تزریق کردهاند و مجموع واکسنهای تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۵ دوز رسید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین