|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۸

فقط ۲ میلیون نفر دوز دوم واکسن را زدند

کد خبر: ۳۲۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

گزارش های روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که روند تزریق واکسن کرونا در کشور همچنان به کندی پیش می رود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۵۷۶ نفر دوز اول واکسن کرونا را زده‌اند.

بر اساس همین گزارش، دو میلیون و ۱۷ هزار و ۸۰۹ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۵ دوز رسید.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین