|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۰

استاندار: آمار کرونا در سیستان و بلوچستان با کل پاکستان برابری می کند / انتخابات، تجمعات خانگی و عدم رعایت پروتکل‌ها موجب تشدید بیماری شد

کد خبر: ۳۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

شبکه خبر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان وارد پیک سوم کرونایی شده است.

"احمدعلی موهبتی" در گفتگو با برنامه "چاپ اول" با بیان اینکه سیستان و بلوچستان وارد پیک سوم کرونایی شده است، گفت: انتخابات شوراها، تجمعات خانگی و عدم رعایت پروتکل‌ها موجب تشدید بیماری در استان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیش از یک هفته است که آمار روزانه‌ مبتلایان در استان بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر و تعداد فوتی‌ها تا ۱۹ نفر رسیده است که با آمار کشور پاکستان با ۲۲۰ میلیون نفر جمعیت برابری می‌کند!

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین