آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حین ماموریت واژگون شد
کد خبر: ۳۲۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از واژگونی آمبولانس این دانشگاه در حین انجام ماموریت در مسیر شیروان به بجنورد خبر داد.دکتر تقی دولت آبادی در گفت و گو با ایسنا، گفت: این سانحه در ساعت شش صبح امروز اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه آمبولانس در حال انتقال بیمار به بیمارستان بوده است، اظهارکرد: تعداد سرنشینان آمبولانس چهار نفر بوده که هیچ اتفاقی برای آن ها نیفتاده است.
دولت آبادی افزود: بعد از بروز سانحه آمبولانس دیگری در محل حاضر شده و بیمار به آمبولانس مذکور انتقال یافته و سپس به بیمارستان ارجاع شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین