رئیس صداوسیما: ایران در حال برنامه ریزی برای آن است که اینترنت خودش را داشته باشد
کد خبر: ۳۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

علیعسگری، رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: ایران در حال برنامه ریزی برای آن است که اینترنت خودش را داشته باشد.وی گفت: نهضتی در جهان در مقابل اینترنت آمریکایی در حال شکل گیری است. در چین این اتفاق افتاده، روسیه در حال شکل دادن به اینترنت روسی است حتی اروپایی ها هم اینترنت آمریکایی را بر نمی تابند.
وی افزود: ایران در حال برنامه ریزی است برای اینکه شبیه قدرت های بزرگ، اینترنت خودش را داشته باشد.
رئیس سازمان صدا و سیما بیان داشت: کشورهای ضعیف و ناتوان در فناوری مجبورند تسلیم اینترنت آمریکایی شوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین