گفتوگوی وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره ایران
کد خبر: ۳۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

تسنیم: وزارت خارجه سعودی اعلام کرد که "فیصل بن فرحان" وزیر خارجه این کشور با "آنتونی بلینکن" وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده است.به گزارش اسپوتنیک، وزیران خارجه آمریکا و عربستان در این دیدار درباره تقویت هماهنگی بین دو کشور برای توقف آنچه حمایت ایران از جنبش انصارالله یمن دانسته شده است بحث و تبادل نظر کردند.
دو طرف همچنین ایران را به حمایت از گروههای تروریستی در منطقه متهم کردند.
بر اساس این گزارش این دیدار در حاشیه نشست وزیران خارجه و توسعه کشورهای عضو گروه 20 در ایتالیا صورت گرفته است.
وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره چشم اندازهای همکاری های استراتژیک بین دو کشور و راهکارهای تقویت این روابط در همه زمینهها بحث و تبادل نظر کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین