در جلسه هیاتمدیره پرسپولیس چه گذشت؟
کد خبر: ۳۲۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

جلسه هیاتمدیره پرسپولیس شب گذشته (شنبه) و در محل باشگاه پرسپولیس برگزار و درباره مباحث مالی صحبت شد.به گزارش ایسنا، جلسه هیاتمدیره باشگاه پرسپولیس شب گذشته (شنبه) در ساختمان این باشگاه برگزار شد تا درباره حل مشکلات فعلی تصمیم گیری شود. مهمترین موضوع گفتوگوی اعضا درباره مباحث مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان بود.
از آنجایی که محلهای کسب درآمد باشگاه به صورت کامل به کارگزار واگذار شده، کار باشگاه پرسپولیس برای تامین منابع مالی لازم خود بسیار سخت است. از این رو در آخرین جلسه هیاتمدیره اعلام شد که فعلا باشگاه محلی برای تامین منابع مالی در اختیار ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین