قالیباف: پس از مهلت ۳ ماهه آژانس که گذشت، هیچ چیزی تمدید نشد / فیلمهای ضبطشده هیچوقت به آژانس داده نمیشود
کد خبر: ۳۲۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
درباره آژانس قبلاً نیز تذکر دادم، الان هم میگویم پس از زمان سه ماههای که گذشت، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن هیچ کدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده، هیچوقت به آژانس داده نمیشود و در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، قانون دقیقاً در حال اجراست.

رئیس مجلس گفت: پس از گذشت فرصت سه ماههای که در قانون لغو تحریمها آمده، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن نیز هیچکدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده هیچوقت به آژانس داده نشده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از تسنیم، علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ تیر) قوه مقننه و با استناد به مواد (۱۹۸) و (۱۹۹) قانون آییننامه داخلی مجلس گفت: در قانون اقدام راهبردی سه ماه به آژانس بینالمللی انرژی اتمی فرصت دادیم که این فرصت یک ماه دیگر نیز تمدید شد، با این حال حدود ۳ روز است که این فرصت نیز به اتمام است، حال خودمان باید از مصوبه مجلس دفاع کنیم.
سلیمی خطاب به رئیس مجلس افزود: آیا شورای عالی امنیت ملی در این باره تصمیمی گرفته که از آن اطلاع نداریم؟ لطفاً تذکر لازم را در این زمینه بفرمایید.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: درباره آژانس قبلاً نیز تذکر دادم، الان هم میگویم پس از زمان سه ماههای که گذشت، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن هیچ کدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده، هیچوقت به آژانس داده نمیشود و در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، قانون دقیقاً در حال اجراست.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین