با هدف گسترش همکاری و افزایش تعاملات فی مابین صورت گرفت؛
امضای تفاهم نامه همکاری گروه سایپا و بانک پارسیان
کد خبر: ۳۲۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

در راستای افزایش تعامل و همکاری های دو جانبه، جلسه ای با حضور کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه سایپا در ساختمان مرکزی این بانک برگزار و تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه امضا شد.به گزارش سایپانیوز، هدف از این نشست، بهره گیری از ظرفیت های بانک پارسیان و گروه سایپا به منظور افزایش تعاملات و همکاری های دوجانبه برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی اعلام و تفاهم نامه ای به همین منظور نیز به امضای طرفین رسید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین