ویدیو/ پیام اکبر عبدی به دوستدارانش بعد از بستری شدن در بیمارستان
کد خبر: ۳۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است. ویدئوی زیر پیامی از عبدی به دوستدارانش بعد از بستری شدن در بیمارستان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
