|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۰۵

ویدیو/ پیام اکبر عبدی به دوستدارانش بعد از بستری شدن در بیمارستان

کد خبر: ۳۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است. ویدئوی زیر پیامی از عبدی به دوستدارانش بعد از بستری شدن در بیمارستان است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین