کمتر از ۳ درصد ایرانی ها واکسن کرونا زده اند
کد خبر: ۳۲۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

مهر: استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: کمتر از ۳ درصد جمعیت کشور واکسن گرفته اند.اکبر فتوحی، در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده تا کنون، کشور هنوز در وضعیت زیر ۳ درصد واکسیناسیون کلی قرار دارد و واکسنهای داخلی نیز با طی دوران کلینیکال، نهایتاً تا مرداد میتوانند کارایی خود را نشان دهند.
وی، مهمترین چالش را نبود واکسن آزاد برای فروش در دنیا دانست و تصریح کرد: خرید و واردات واکسن کار سختی است اما پیش بینی میشود از نیمه دوم سال میلادی، اوضاع کمی بهتر شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین