واکسیناسیون زودهنگام ۳۰۰۰ نفر در صداوسیما
کد خبر: ۳۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

یک مقام وزارت بهداشت خبر واکسیناسیون برخی پرسنل سازمان صداوسیما را تائید کرد.در پی انتشار خبری درباره واکسیناسیون برخی پرسنل صداوسیما، کیانوش جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت در توئیتر در جواب خبرنگاری که از او در این باره پرسیده بود نوشت: مصوبه ستاد ملی کرونا است برای عوامل درگیر در انتخابات. از جمله ۳۰۰۰ نفر مشمول آن در صدا و سیما هستند، از خبرنگار و تصویربردار تا عوامل فنی.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین