|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۸

ویدیو/ اتاق کار وزیر نیرو با چه سیستمی خنک می‌شود؟

کد خبر: ۳۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: در استفاده از وسایل سرمایشی به سمت برودت بسیار بالا نرویم؛ من در اتاقم از پنکه استفاده می‌کنم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین