ویدیو/ اتاق کار وزیر نیرو با چه سیستمی خنک میشود؟
کد خبر: ۳۲۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: در استفاده از وسایل سرمایشی به سمت برودت بسیار بالا نرویم؛ من در اتاقم از پنکه استفاده میکنم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
