ویدیو/ تلف شدن گورخر آفریقایی نر پس از انتقال به ایران
کد خبر: ۳۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
هفته گذشته ۳ راس گورخر آفریقایی (۲ماده و یک نر) از هلند به ایران منتقل و پس از چند روز نگهداری در گمرک، ۱۲ اردیبهشت به باغ وحش صفادشت تهران منتقل شدند. تنها یک روز بعد از انتقال گورخر نر تلف شد. امروز فیلمی از شیوه انتقال، برخورد غیرحرفهای و خشن با این حیوانات در شبکههای اجتماعی منتشر شده که واکنشهای زیادی را برانگیخته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
