بانوی اول شطرنج ایران کرونا گرفت
کد خبر: ۳۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷

سارا خادم الشریعه به کرونا مبتلا شد.به گزارش ایسنا، خادم الشریعه پس از ابتلا به کرونا خود را در خانه قرنطینه کرد و تا زمان بهبودی در قرنطینه خواهد ماند.
او قرار است از اوایل خرداد ماه در مسابقات حضوری گرندپری ۲۰۲۰ که در جبل الطارق پیگیری خواهد شد، شرکت کند و باید تا آن زمان بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین