ابوالقاسم پور از بیمارستان مرخص شد
کد خبر: ۳۱۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
بهنام ابوالقاسمپور، پیشکسوت فوتبال که مدتی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود نسبی حال خود از بیمارستان مرخص شد.

پیشکسوت فوتبال پس از بهبودی بیماری کووید 19 از بیمارستان مرخص شد.بهنام ابوالقاسمپور، پیشکسوت فوتبال که مدتی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود نسبی حال خود از بیمارستان مرخص شد.
ابوالقاسمپور باید مابقی دوران نقاهت بیماری خودش را در خانه قرنطینه شود تا پس از بهبود کامل و منفی شدن تست کرونایش بتواند به فعالیت روزانه بازگردد.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین