|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۴

بازیکن پرسپولیس به قرنطینه رفت

کد خبر: ۳۱۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

فرشاد فرجی به تازگی به هند رفته است.

 فرشاد فرجی که بعد از منفی شدن تست کرونا عصر روز گذشته راهی امارات و سپس هند شده بود، امروز صبح به کاروان سرخپوشان ایران در گوا اضافه شد. با هماهنگی‌های انجام شده فرجی بلافاصله پس از ورود به هتل مجددا تست کرونا داد و تا زمان اعلام جواب باید در قرنطینه بماند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین