سخنگوی سازمان غذا و دارو: پایان بهار واکسن اسپوتنیک ساخت ایران در دسترس قرار میگیرد
کد خبر: ۳۱۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در توئیتی از دسترس قرار گرفتن واکسن اسپوتنیک ساخت ایران تا پایان بهار خبر داد.کیانوش جهانپور در این باره در توئیتی نوشت: محموله بانک سلولی برای تولید واکسن اسپوتنیک V امروز وارد کشور شد و بزودی تولید این واکسن در شرکت اکتوورکو آغاز خواهد شد.
با آغاز مراحل کشت و تولید، اولین سری واکسن تا پایان بهار در دسترس قرار می گیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین