تصاویر/ شرایط بحرانی کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول
کد خبر: ۳۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
به گفته مدیر بیمارستان بزرگ دزفول، شروع پیک سوم بیماری از حدود نیمه بهمنماه سال گذشته آغاز شد اما در آن زمان، این تعداد بیمار بدحال نداشتیم. در پی تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدها، تعداد بیماران بسیار زیاد شد و با توجه به سرعت سرایت ویروس جدید، تعداد بیماران و بیماران بدحال بسیار افزایش یافت. در حال حاضر تعداد مراجعهکنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوقالعاده افزایش یافته است و تمام بخشهای بیمارستان، درگیر کرونا هستند. همچنین به گفته فرماندار دزفول، وضعیت کاملا قرمز و اضطراری است؛ اکنون ظرفیت تختهای بیمارستان کاملا پر شده است و در راهروهای بیمارستان برای بیماران تخت ایجاد شده است.





























X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین